• Uutisia ja ajankohtaisia tiedotuksia

Koronakevään ohjeistusta kohteiden käyttäjille

Kevät 2020 ja veneilykausi alkavat Koronan värittämissä tunnelmissa. Luontoliikkuminen on vilkastunut olosuhteitten takia. Yhdistyksen kohteisiin on odotettavissa normaalia enemmän kävijöitä. Kaikilla meillä on velvollisuutemme tässä poikkeustilanteessa. Virkistyskohteitamme käyttäessäsi sitoudut noudattamaan normaaliolojen sääntöjen lisäksi seuraavia ohjeistuksia.

1. Noudata turvaetäisyyksiä kohteissa liikkuessasi.
    2. Tulipaikoilla voi laittaa ruokaa ja keittää lämmintä juomista seurue kerrallaan. Vältä seurueiden välistä lähikontaktia ja anna seuraaville tilaa, kun olet saanut omat evääsi kuumenneltua.
    3. Saunat eivät toistaiseksi ole käytössä viranomaisten määräysten takia.

Päivitämme ja puramme sääntelyä viranomaisten ohjeiden mukaan!

Yhdistys on edelleen Facebookissa. Liittymällä ryhmään Päijänteen virkistysalueyhdistys saat omalle Facebook-sivullesi nopeasti yhdistyksen uusimmat kuulumiset ja voit myös antaa palautetta yhdistykselle ja muille alueiden käyttäjille.

Suomen kaikista virkistysalueyhdistyksistä löytyy tietoa osoitteesta www.virkistys.info.

Viettäkää iloisia retkeilyhetkiä Päijänteen Virkistysalueyhdistys ry:n kohteissa ja yleensäkin Suomen kauniissa luonnossa.

Kirjoitettu: 28.4.2020